Tuesday, November 2, 2010

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ "ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΡΑΠΕΡ" ΣΤΟ TRALALA.GR!!!!

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ σας παρουσιάζουμε ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!

Σκηνοθεσία/Μοντάζ/Κάμερα: ΑΡΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ TRALALA.GR

http://www.tralala.gr/music-news/newsongs/item/8104-Kay-the-SchoolDrivers-eprepe-na-ginw-rapper


Και εδώ οι στίχοι:

Α - Α - Α - Α 2010 ναι

Kay & The SchoolDrivers

Whatever τι Kay...A

Έπρεπε να γίνω ράπερ έχω γίνει όμως τάπερ
είμαι σα συσκευασία - χωράω ολονών σας την κάθε μα#@#....

Άκου καλά και δώσε βάση με τον Cozy απ'την αρχή κάναμε trend τη νέα φάση
το στύλ μας αντιγράφουνε τώρα οι πιο πολλοί - SchoolGirls βάζει ο Kay - SchoolGirls κι η Βανδή
Όταν εγώ το σκέφτηκα εσύ ήσουν ναφθαλίνη - τι έγινε προέδρισσα σ'αρέσει το πατίνι?
Για πες κι εσύ ρε φίλε το στυλ μας που γουστάρεις... Αν θες αντέγραψε μας τα τρία μας θα πάρεις...

Uno - Dos - Tres - Ah...

Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ .Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ (Τι πες)
Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ. Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ... Έλα!
Έλα λοιπόν αν μπορείς έλα και κάνε ότι κάνω
μόνο αν δεν το κάνεις έλα και κάτσε πάνω
Αν μπορείς έλα και κάντο και εσύ κοίτα...

Σακακαλάτακάτεκεροπεκετέκεπεκε
τέ...

Πρέπει να πάρω κόκες για να τη βρώ μαζί σου? Μήπως να γίνω αδερφή να τρώω το κα@$# σου?
Δεν είμαι εγώ ρε μάγκα ψωνάρα από φύση - όλα αυτά τα χρόνια - ακούω ACDC...
Funky rapcore λέγεται τώρα ο νέος ήχος - είναι αυτό που έψαχνες να βρεις ως συνήθως
όταν εγώ φορούσα γάντια και μπαντάνα - εσύ έκανες διασκευή στα λαικά nirvana...
Πάμε εκδρομή που λέει και το cd - πάρε και τις φίλες σου να πάμε όλοι μαζί
Αντιγράφει και ο Ζούγα αυτό το λεοφωρείο - μ'αν θέλεις πενταήμερη ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ .Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ (Τι πες)
Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ. Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ... Έλα!
Έλα λοιπόν αν μπορείς έλα και κάνε ότι κάνω
μόνο αν δεν το κάνεις έλα και κάτσε πάνω...

-Έλα ρε μωρό τελείωνε καμιά φορά - το γάλα σου είναι έτοιμο...
-Μισό ρε μωράκι γράφω κάτι εύθυμο
-Αυτό που σου λέω ΤΕΛΕΙΩΝΕ!
-Καλά ότι πεις μωρό μου έγινε!

Φέρτε μου τον TUS εδώ πέρα να τον σκίσω - μπορεί να μαι μ#@#δουλος ξερ'όμως θα γαμή#$%@
Φέρτε μου τον TUS εδώ πέρα να τον σκίσω - μπορεί να μαι μ#@#δουλος ξερ'όμως θα γαμή#%$@
Μαργαρίτα θα σε κάνω Ρίτα - αν σου βάλω Π θα γίνεις Πίτα
Μαργαρίτα θα σε κάνω Ρίτα - αν σου βάλω κι άλλο Π... (Θα γίνουμε κ#@#ς)
Και ξανά...
Όταν ήμουνα μικρός ήθελα να σου μοιάσω - τώρα που μεγάλωσα λέω να πάω πάσο
Βλέπω Schoogirls και Σαλέα και με πιάνει αηδία - είναι αλήθεια έρωτας είναι...ή νέα παρωδία...

Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ .Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ (Τι πες)
Μ'αρέσει ν'ακούω TXC μ'αρέσει να ακούω ΤΡΥΠΕΣ. Μ'αρέσει ν'ακούω TXC - όχι αυτές τις ΠΙΠΕΣ... Έλα
Σας βαρέθηκα ρε γα#@# το σύστημά σας...
Τι ρε δε σας άρεσε?
Στα τέτοια μου και γεια σας!
Facebook

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Με Ποια Κριτήρια Επιλέγετε Σε Ποιο Live Θα Πάτε Σήμερα (με σειρά προτεραιότητας)